Kies jouw plan

 

Wat ook de reden is dat je nu niet verder doorbreekt met je loopplannen, één ding weet je wel: je wilt meer vooruitgang, meer resultaat, geen blessures en meer plezier.  Alles wat een heerlijk sportief leven mogelijk maakt.

Op zich heb je niet te klagen. Van de buitenkant lijkt het zelfs alsof je het goed voor elkaar hebt. Maar jij bent nog niet tevreden. Je voelt dat je tot veel meer in staat bent. Je wilt door. Je voelt je onrustig omdat je niet weet wat je kan doen om verder door te breken. Harder werken is voor jou geen optie. Je wilt juist slimmer lopen waardoor je groeit en jezelf meer vrij maakt. Je wilt een plan dat netjes in je leven past.

Hoe kan ik jou helpen?
Runner.jpg

Runner

Je bent een beginnende loper. Je wil starten met elke week lopen. Je doel ls 5km tot 10km volbrengen zonder te stoppen. Je wil geen blessures en weten hoe je jezelf preventief verzorgt. Je wil een plan dat bewegen netjes in je leven past. Je wil de gouden tips leren kennen.

Runner Up.jpg

Runner Up

Je bent een ervaren loper. Je kan 10 km vlot lopen. Je loopt tot 3 x per week. Je wil een 10 miles of halve marathon volbrengen, Je wil geen blessures en weten hoe je jezelf preventief verzorgt. Je wil de perfecte voorbereiding. Die gouden tips, die interesseren je wel...

Master.jpg

Master

Je bent een ervaren loper. Je kan een weekvolume aan van 40km. Je loopt minimum 3 x per week. Je wil een marathon volbrengen zonder stoppen of op vooropgezette tijd. Of je bent een doorgedreven marathonloper die zijn scherpste tijd wil lopen. Je wil geen blessures en weten hoe je jezelf preventief verzorgt. Je wil de perfecte voorbereiding op maat. Je bent eens benieuwd naar de gouden tips.