Runner

Runner.jpg
 

Je bent een beginnende loper.

Je wil starten met elke week lopen.

Je doel ls 5 km tot 10 km volbrengen zonder te stoppen.

 

 
blauw-vlak-banner3.jpg
 

Ontdek de weg die een heerlijk loopleven mogelijk maakt

 
thuis loopgids4.jpg

Wat je ontdekt tijdens het runner plan

Waar je op moet focussen om makkelijk te groeien.

Het mag makkelijk zijn, heerlijk hé!

Hoe je meer kilo's kwijt geraakt, zonder harder te lopen.

Hoe je meer energie krijgt, door enkele aanpassingen in je voedingspatroon.

Hoe je je lichaam preventief kan versterken, en hoe je blessures voor kan zijn.

Hoe je insider tips in je schoot geworpen krijgt, alsof je al jaren aan het lopen bent. 

 

 
 

Blij lijf!

endurance-exercise-female-40751.jpg

Door te lopen krijg je een positiever lichaamsbeeld en zelfvertrouwen. In plaats van te zien wat er allemaal mis is in jouw ogen, ga je zien wat je lichaam allemaal kan.

Hardlopen is goed voor je hart. Het verlaagt je bloeddruk, cholesterolgehalte en verminder de kans op hart- en vaatziektes. 

Tijdens het hardlopen maak je endorfine aan waardoor je gelukkig wordt en minder gestrest.

Van sporten krijg je een veel betere diepere nachtrust. In het begin zal je lichaam zich moeten aanpassen en kan je wel moe lopen. Maar na een paar weken kent je lichaam de prikkels en wordt het alleen energieker.

 

"Ik had nooit gedacht dat ik kon lopen, dankzij het plan en de video's met Maarten loop ik nu al 5km aan een gemiddelde van 9km per uur en ik vind het Geweldig!"

 
blauw-vlak-banner3.jpg
 
IMG_1251.jpg

Maarten zegt

Beginnende lopers hebben de grootste slaagkans om het vol te houden als ze een plan volgen. 

 

Bij het Runner plan is je snelheid niet van belang. We streven naar elke week lopen of drie keer lopen per week.

 

Het belangrijkste wat ik je leer is, luisteren naar je eigen gevoel en luisteren naar je lichaam. Je leert het plan op jouw manier invullen. Je luistert naar mij en naar jezelf.

 

Ik leer je je lichaam versterken, daar waar het nodig is, zodat je heel snel versteld zal staan van wat je lichaam kan, en van wat je lichaam heeft moeten missen.

 

Heb je een mooi loopdoel voor ogen? Dan kun je wel wat hulp en motivatie gebruiken.

Gemiddeld leven hardlopers langer én met betere kwaliteit van het leven, zo blijkt uit onderzoek. Het verschil kan oplopen tot zo’n 2,5 jaar.
 
blauw-vlak-banner3.jpg
 

Hoe zou het zijn als

Je metabolisme beter gaat werken, omdat je elke week beweegt

Je geen last krijgt van blessures en je perfect weet hoe je je lichaam versterkt

Je tientallen coaching video's met heel waardevolle content kan bekijken, wanneer jij het wilt

Je veel calorieën verbrandt, tot 500 per loopsessie

Je een klankbord hebt en eender welke vraag beantwoord kan zien

Je het plezier en genot van sport vindt en blaakt van zelfvertrouwen

Je tips en tricks krijgt, zodat het lijkt alsof je al jaren loopt

 

IMG_1362.jpg

Kies het Runner plan

De beste slaagkans om plezier te vinden met het lopen is een plan.

Een Runner plan maakt het makkelijker, toont de mogelijkheden en helpt je balans te vinden tussen je eigen tempo en wat er wordt gezegd. Het bevrijdt je van de druk van het moeten.

Het toont je welke groeikansen er voor jou zijn, zelfs als je denkt dat het niets voor jou is.

 
 
BUTTON-Runner.jpg

Prijs = 575,-

Wat krijg je ervoor?

18 weken Loopplan met 18 video's

VISIE : 12 video's mindset/rust/voeding/ beweging/techniek...

Krachtoefeningen op maat 6 video's

Strava follow up

Om de 2 weken een Skype call met de loopgids voor al je persoonlijke vragen, in totaal 9

pakket-runner-plans.jpg

1. Mijn visie : videoreeks met 12 video's

2. Het 18 weken Loopplan uitgeschreven met video ondersteuning / 18 video's

 

Strava1-pakket.jpg

3. Trajectbegeleiding op Strava, ik volg jou op je Strava

Skypecall-met-maarten.jpg

4. Negen calls voor al je vragen: op Skype/Messenger

blauw-vlak-banner3.jpg

Bonus

Kracht-op-maat-1.jpg

5. Krachtoefeningen voor blessurepreventie, zes video's  in je plan.